FANLARNI O‘QITISHDA STEAM TA’LIM YONDASHUVI ASOSIDA MAVZULARNING INTEGRATSIYASI
##semicolon##
o’qitish usuli, fikrlash tarzi, innovatsion taraqqiyot, xalqaro mezon, o‘qish savodxonlogi, xorijiy tajribalar, ta’lim sifatini baholash, pedagogik kuzatuv, falsafaviy qarashlar, g‘oyalar, ilovalarAbstrak
STEAM taʼlim texnologiyasi maktab oʻquvchilarini yangicha oʻqitish metodikasi boʻlib, anʼanaviy oʻqitish metodikasidan farqli metodika hisoblanadi. U oʻquvchilarni bir vaqtning oʻzida beshta fan – tabiiy fan (Science), texnologiya (Technology), muhandislik, (Engineering), tasviriy sanʼat (Art), matematika (Math) boʻyicha oʻqitishga moʻljallangan. STEAM ta’limi fanlar boʻyicha emas, balki mavzular boʻyicha integratsiyalashgan oʻqitish tizimidir